ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΚΥΛΩΝ FORUM ΟΔΗΓΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
 
 

Φωτοστιγμές

Προτάσεις

Βιβλία

Δημοψηφίσματα

Σχετικοί κόμβοι

Καιρός

Διαφημίσεις - πελάτες

Συνδρομές

Αναζήτηση

Κυνηγετικοί σύλλογοι

Δασαρχεία

Θηροφύλακες

Επικοινωνία

Α-Ω ΕΚΔΟΣΕΙΣ

 
Τετάρτη 22-8-2018
 
 
Ανάπτυξη πλατφόρμας:
Παντελής Καμπόλης
ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Στις 25 Ιανουαρίου και ώρα 10 π.μ. ο Κυνηγετικός Σύλλογος Σερρών πραγματοποίησε εκδήλωση για την κοπή της Βασιλόπιτας, σε αίθουσα του Κυνηγετικού Περιπτέρου που διαθέτει στο 1ο χλμ Σερρών – Ι.Μ. Τιμίου Προδρόμου.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Σερρών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Κυνηγετικού Συλλόγου, ο κ.Στεργιόπουλος Δασάρχης Σερρών, ο κ.Νάκης Χρήστος επιστημονικός συνεργάτης του Συλλόγου (Δασολόγος – Περιβαλλοντολόγος) εκπρόσωπος της Ομοσπονδιακής Θηροφυλακής, καθώς επίσης και πολιτικά πρόσωπα – εκπρόσωποι των περισσότερων κομμάτων.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με ομιλία του κυρίου Νίκου Προδρόμου, προέδρου του Κυνηγετικού Συλλόγου Σερρών, ο οποίος αναφέρθηκε εν συντομία επί των γεγονότων και απηύθυνε χαιρετισμό σε όλους τους παρευρισκόμενους. Έπειτα προχώρησε επί στη διαδικασία της κοπής της Βασιλόπιτας και τυχερός στάθηκε ο κ.Στεργιόπουλος Δασάρχης Σερρών που κέρδισε το πολυπόθητο φλουρί.
Τυχεροί σταθήκανε και άλλοι τρεις παρευρισκόμενοι, που μετά από κλήρωση κέρδισαν τη δωρεάν έκδοση Άδειας θήρας για την Κυνηγετική Περίοδο 2004- 2005.
Το λόγο μετά πήρε ο κ.Στεργιόπουλος Δασάρχης Σερρών και αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα των Ελεγχόμενων Κυνηγετικών Περιοχών, τις αλλαγές που θα ακολουθήσουν προς όφελος όλων, την προσπάθεια αύξησης των πληθυσμών της πεδινής πέρδικας στο νομό και ζήτησε την συμπαράσταση όλων των κυνηγών.
Ακολούθησε φαγοπότι και γλέντι μέχρι αργά το βράδυ με ζωντανή ορχήστρα που έπαιζε παραδοσιακά τραγούδια.
Αξιοσημείωτο είναι ότι πολλοί κυνηγοί προτίμησαν να μη βγουν για κυνήγι το πρωί της Κυριακής 25 Ιανουαρίου και παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Αυτό δείχνει πως δεν έχει τόση σημασία η κάρπωση του θηράματος όσο και η ανθρώπινη επαφή, η ανταλλαγή απόψεων και η ψυχαγωγία.
Τέλος, πρέπει να επισημανθεί ότι η σημασία τέτοιων εκδηλώσεων είναι ανυπολόγιστης αξίας και ότι η δραστηριότητα της άσκησης της θήρας φέρνει κοντά τους συνανθρώπους μας και παράγει κοινωνικό και επιμορφωτικό έργο. Το έργο αυτό παράγεται στα πλαίσια των συνεργασιών των Κυνηγετικών Οργανώσεων με τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς (Δασαρχεία, Δήμους, Θηροφυλακή κ.ά.) για την προστασία και την φύλαξη του περιβάλλοντος.

Με τιμή
Για το Δ.Σ. του Κυνηγετικού Συλλόγου Σερρών
Ο Πρόεδρος – Νίκος Προδρόμου